♥

miercuri, 16 februarie 2011

Tiramisu



Ingrediente:
400 gr piscoturi
500 gr mascarpone
100 gr zahar
6 oua mari
300 ml cafea
1 lingura cacao


Pregatiti cafeaua si puneti-o intr-un vas.
Separati ouale si frecati galbenusurile cu 50 gr zahar pana ce obtineti o compozitie cremoasa.

Adaugati crema mascarpone si amestecati bine.

Intr-un vas bateti albusurile spuma cu putina sare, cand s-au intarit adaugati treptat zaharul ramas si continuati sa bateti inca 1-2 minute. Apoi  folosind telul incorporam spuma in crema cu mascarpone.

Insiropam fiecare piscot in parte in cafea si le asezam pe fundul unei tavi de ...

Turnam jumatate din crema si nivelam usor.

Mai punem un strat de piscoturi insiropate in cafea

Si acoperim cu crema ramasa.

Dupa ce am nivelat crema, presaram cacao cu ajutorul unei strecuratoare, astfel cacaua se va distribui uniform.

Dam la rece pt minim 5 ore sau peste noapte.
Pofta buna!

6 comentarii:

Janet spunea...

Ce pofta mi-ai facut,nu am mai mancat demult tiramisu!Tre sa fac cat de curand!
O seara buna!

felis spunea...

Mmmmm.. cat de bine arataaaa!!!

andrada`s kitchen spunea...

Janet si mie mi-e mereu pofta de Tiramisu.. :)

Felis multumesc, ca de obicei esti o draguta! :*

Alyz spunea...

Voi incerca si eu reteta :D si ma vor ajuta mult imaginile :D

Anonim spunea...

Intr-adevar asta e reteta de Tiramisu numai ca mi se par cam multe oua, eu de obicei pun 4 oua la 500g de mascarpone, iese mai tare crema si se aseaza mai bine in farfurie

andrada`s kitchen spunea...

Se poate si cu 4 oua, insa cu sase iese o crema extrem de fina, spumoasa si aerata.

Trimiteți un comentariu