♥

duminică, 16 ianuarie 2011

Crema de ton cu Philadelphia



O reteta simpla si deliciosa de pasta de peste dar care extrem de usoara si aromata.



Ingrediente:                                                        
250 gr ton la conserva
250 gr crema de branza Philadelphia
1/2 ceapa medie
5 linguri zeama de lamaie
1 lingurita coaja rasa de lamaie
sare
piper






Se toaca marunt ceapa. Eu am folosit blenderul. (daca nu aveti blender amestecati cu mixerul sau cu o lingura de lemn tonul cu branza si dupaceea incorporati ceapa tocata si restul ingredientelor)

Am adaugat tonul, (este recomandabil sa folositi un ton de calitate) Se amesteca bine cu ceapa.

Se adauga crema de branza si se amesteca din nou.

Asezonam si adaugam zeama si coaja de lamaie.

Am pus crema intr-un bol si l-am dat la rece pt 1 h.

Am pregatit niste tartine, am umplut niste vol-a-vent si am impresionat invitatii ;)

Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu