♥

marți, 7 iunie 2011

Pastrav cu sos de ton, plante aromatice si piper rosu



Nu imi facea pofta nici una dintre retetele de pastrav pe care le stiam sau pe care le-am am vazut pe internet, asa ca.. am inventat una si nu intamplator s-a dovedit a fi delicioasa. Va recomand cu placere sa o incercati, la mine in familie s-a bucurat de un real succes, i-a placut foarte mult, inclusiv fetitei mele care nu prea mananca peste.

Ingrediente
1 pastrav
50 gr file de ton
1 lingurita maioneza (light pt cei ce tin dieta south beach)
3 linguri iaurt
cateva fire oregano
3 frunze melissa
3 frunze salvie
jumatate lamaie
cateva boabe piper rosu in saramura
1 lingurita ulei
sare


Curatati pastravul in interior daca nu il cumparati gata curatat. Il spalam bien si il curatam de solzi. Il saram si piperam pe exterior si in interior. Intr-o tava punem uleiul apoi pastravul. Taiem cateva feli de lamaie si le punem in interiorul acestuia, apoi punem si cateva fire de origano, frunzele de salvie si de melissa. Dam la cuptorul incins la 200 grade pt 15 min.

Intre timp pregatim sosul.
Punem in tocator, tonul, iaurtul, maioneza, cateva fire de origano, 1/2 lingurita coaja rasa de lamaie si mixam pana obtinem un sos omogen.

Tocam marunt piperul rosu si il punem in sos.

Soate pestele de la cuptor,

il desfacem in doua si cu un cutit transferam file-ul pe o farurie, repetam si cu a doaua parte de peste.

Turanam cateva linguri de sos peste peste si decoram cu frunzulite de origano si boabe de piper rosu.

Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu