♥

vineri, 15 iulie 2011

Tortulete de nunta



La noi in Ardeal, se obisnuieste ca la plecarea invitatilor de la nunta, mirele si mireasa sau cineva din familia acestora sa daruiasca in semn de multumire, prajituri si/sau o sticluta de palinca. Asa am facut si noi la nunta noastra, insa caserola cu prajituri am inlocuit-o cu un mult mai elegant tortulet..
La rugamintea unei prietene am facut niste tortulete cadou pt astfel de ocazii. Fiecare tortulet are 1 kg, si masoara 22/10/6 cm.

Primul este un tort cu crema Tiramisu, imbracat in fondant alb si ornat cu flori din gumpaste (pasta pt flori).

Al doilea tortulet este cu crema Tiramisu si ciocolata, imbracat in fondant alb si ornat cu o funda verde din pasta de zahar.


Ultimul tortulet are crema de ciocolata , si este acoperit cu fondant pictat mov, peste care am pictat dantela neagra.. din pacate datorita caniculei de afara si din casa, culoarea nu a rezistat prea bine, insa nu renunt, cu siguranta voi mai incerca tehnica aceasta.





4 comentarii:

Bucate Apetisante spunea...

Si prin Banat,cel putin la mine in oras, se obisnuieste asa.Se da o caserola cu prajiturele pe cuplu, la plecare.
Toate trei tortulete imi plac insa ultimul mi se pare cel mai cel.
Noapte buna iti doresc!

In bucatarie la Sidy spunea...

Acelasi obicei este si la noi...caserola cu tortulet si sticla cu tuica.
Dar vad ca la voi e ditamai tortul...1 kg fiecare !!!Aoleu....
Arata nemaipomenit de bine toate trei torturile tale.
Felicitari !

Anonim spunea...

Faci livrari si in Cluj, arata super tortuletele
IoanaCj

andrada`s kitchen spunea...

Da, se poate si in orasele din vecinatate.

Trimiteți un comentariu