♥

sâmbătă, 16 iunie 2012

Tort cadou cu jucarii



Imi propusesem tortul acesta pentru ziua fetitei mele, insa constienta fiind de timpul necesar unui astfel de proiect am preferat sa renunt. M-am bucurat cand mi s-a oferit ocazia de a face acest tort pt un alt copil foarte, foarte frumos si special. Mi-a placut enorm sa ma joc cu culorile si figurinele la acest tort, iar rezultatul m-am incantat in mod deosebit.. si nu doar pe mine ci si pe micul sarbatorit si pe invitatii acestuia. :))
Sper sa va inacante si pe voi in aceeasi masura.

Tort de ciocolata cu mousse de ciocolata cu visine, mousse de vanilie si dulce de leche.
Tortul a avut 9.5 kg

La multi ani Bogdanel !!! ♥♥♥♥





Va multumesc pt vizita si va mai astept !!

3 comentarii:

yaya6 spunea...

cum poate sa nu te incante un asemenea tort,minunat si piticul meu de 4 ani a zis ce tort frumos!!!

andrada`s kitchen spunea...

yaya6 multumesc draga mea, tie si frumosului pitic :) !!

Andreea spunea...

foarte foarte frumos :)

Trimiteți un comentariu