♥

sâmbătă, 12 martie 2011

Orez cu lapte



Orezul cu lapte a fost pt mine si pt multi altii, desertul copilariei..Era mare bucurie dimineata cand ne trezeam sa mergem la scoala si mama ne pregatea orez cu lapte pt micul dejun. Iata reteta, in caz ca ati uitat-o :)

Ingrediente:
700 ml lapte
150 gr orez
100 gr zahar
sare


Punem la fiert laptele cu putina sare si cu zaharul.


Cand a fiert laptele adaugam orezul

si fierbem la foc mic, amestecand din cand in cand, pana ce orezul s-a inmuiat si s-a legat putin (aproximativ 30 min). Oprim focul, acoperim si lasam lasam 5 minute ca orezul sa absoarba tot laptele.


Servim simplu sau cu dievrse toppinguri.

Pofta buna!

2 comentarii:

Bucate Apetisante spunea...

Am incercat sa scriu un comentariu mai devreme si nu stiu de ce nu a mers...
Vroiam sa-ti spun ca ai decorat frumos orezul cu acele toppinguri.E un desert simplu dar super delicios si cu cat ma uit mai mult la poze cu atat mi se face pofta mai mult.

andrada`s kitchen spunea...

:)) Reteta am facut-o mai demult, dar si eu am murit de pofta azi cand am postat-o si mi-am amintit ce bun a fost :**

Trimiteți un comentariu