♥

vineri, 4 martie 2011

Cosulete de sunca cu oua si salata



Un mic dejun delicios care poate fi consumat fara probleme in Faza 1 a dietei South Beach.

Ingrediente:
4 felii mari de sunca
4 oua
cateva frunze de salata verde
sare
piper
boia de ardei
1 lingurita de ulei de masline


Taiem un triunghi de sunca din fiecare felie astfel incat sa o putem face niste cosulet.

Punem cosuletete pe o tava de briose

si dam la cuptor cu grillul aprins, daca nu aveti grill atunci se tin la cuptor pana se rumenesc

Cat timp sunca este in cuptor, punem o tigaie antiaderenta la incins si o ungem cu 1 lingurita de ulei
Punem cele 4 oua la prajit, le saram, le piperam si presaram boiaua. Pt ca nu foloim ulei mult, ouale trebuiesc intoarse pt a se coace si galbenusul.

Umplem cu salata cosuletele,

asezam peste salata cate 1 un ou in fiecare cosululet si servim calde.

Pofta buna !

10 comentarii:

Janet spunea...

Minunata ideea!De ce nu ai spart ouale direct in cosuletul de sunca?(fara sa pui salata)
O seara buna!

andrada`s kitchen spunea...

Era mai simplu Janet, insa mie nu-mi plac deloc ouale coapte in cuptor. :*

felis spunea...

Mmmm... delicios... vreau si eu... si cosulet.. da sa tin si dieta...

andrada`s kitchen spunea...

Felis, din cate am vazut eu, tu chiar nu ai nevoie de dieta :)

Bucate Apetisante spunea...

Waw,ce idee originala! Imi place tare mult si daca voi avea ocazia sa am la micul dejun mai mult de doua persoane,adica eu si persoana iubita,cu siguranta voi face asa ceva.

andrada`s kitchen spunea...

Poti sa faci doar doua si sa ii servesti iubitului micul dejun la pat ;)..

Bucate Apetisante spunea...

Nu,ca dup-aia devine rasfatat :)))
Dar ma mai gandesc...daca e cuminte poate o sa pun in aplicare ce-ai zis :)

andrada`s kitchen spunea...

:P .. asa.. nu-i e bine sa-i rasfatam prea mult ;)

maria elena spunea...

O idee mai mult dacat excelenta, insa eu nu am forme, bucatele tale arata minunat!

andrada`s kitchen spunea...

Maria, incearca sa prinzi cosulelete cu o scobitoare si sa le coci pe o tava normala..:)

Trimiteți un comentariu