♥

joi, 22 decembrie 2011

White and Gold wedding cake




Da, am facut primul meu tort de nunta :))

Acest tort a fost unul foarte buclucas, am avut o singura zi la dispozitie sa-l fac (incluzand si cumparaturile) si nu stiu de ce, din primul moment totul a mers prost.. :( Am experimentat chiar si primul meu esec cu pandispanul ( am gresit la numarea lingurilor de faina) si a trebuit sa-l refac... Nu am gasit zahar pudra Coronita si am cumparat alta marca, pasta de zahar a fost oribila asa ca a sfarsit in gunoi.. Ce sa mai spun, am fost extrem de suparata intreaga zi.. pana la urma am incercat sa ma relaxez ( desi contra timp) si totul s-a aranjat destul de frumos, zic eu... ;)

Sper sa va placa si voua!!

Tortul a fost in interior Tort Riana, acoperit cu crema de unt si fondant, retetele le gasiti pe blog.

Casa de piatra mirilor Gabriel si Halyna !!!!


Initialele mirilor, GMH .. :) Pictate cu mana libera.. desi din cauza bilutelor nu se intelege prea bine.. data viitoare voi sti  :p




Deasupra troneaza o singura anemona alba cu auriu :)

Baza tortului am acoperit-o cu fondant si am pictat o perna cu doua verighete.

Multumesc pt vizita :*:*

9 comentarii:

Alexandrina spunea...

Sarbatori fericite, cu sanatate, bucurii si impliniri!

cmarina67 spunea...

felicitari pentru acest tort superb de nunta!
craciun fericit,plin de bucurii si realizari

andrada`s kitchen spunea...

Alexandrina, multumesc !! Craciun fericit alaturi de cei dragi !!

Marina, :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:* !!!!!

Anonim spunea...

Multumesc pentru tort!!!a fost foarte gustos si frumos!!!
Sarbatoro ferisite!!!Marry Xmas and Happy New Year for you and your family!!!
Halyna and Gabriel!!!

andrada`s kitchen spunea...

Halyna, Merry X-mas to you too and "Casa de piatra" !!! :*:*

Bianca spunea...

Wow! Ti-a iesit perfect! Este foarte frumos si interesant ca arhitectura! Mi se pare absolut incredibil ca l-ai facut intr-o singura zi. E facut la tine acasa? Bravo!

Bianca spunea...

Cate kg a abut tortul?

andrada`s kitchen spunea...

Bianca, multumesc draga mea !! Da, l-am facut acasa si aproximativ intr-o zi ( vezi de ce nu reusesc sa postez retetele si pozele pe care ti le-am promis? )
Nu stiu cate kg a avut.. sincer :) au fost cam 50 felii.

gabriela spunea...

Mirific , extraordinar,felicitari .

Trimiteți un comentariu