♥

sâmbătă, 2 martie 2013

tort roz cu Mickey si Minnie Mouse


Mare petrecere, mare!! Giulia, fetita prietenei mele Andreea, a implinit un anisor :)
Ne-am pregatit temeinic pt eveniment si cum micuta este mare fan al lui Mickey, Andreea m-a rugat sa-i fac un tort cu personajul Disney. Eu mi-am dorit un tort elegant pt mica printesa, asa ca m-am pus pe treaba. Sper sa va placa rezultatul !

Tort de ciocolata cu crema de castane. Imbracat in ganache de ciocolata si acoperit cu fondant. Personajele sunt din fondant.

La multi anisori, scumpa noastra Giulia!!! Sa ne cresti mare si frumoasa, sa-i bucuri mereu pe mami si pe tati!! ♥♥♥♥♥ !!!

ps: faceti-va ca nu observati ca in fotografii , cifra "1" a fost pusa invers... :))))))))))))))







Multumesc pt vizita ! ♥♥♥

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu