♥

vineri, 30 martie 2012

Rainbow rose`s cake / Tort trandafiri curcubeu



Acest tort a fost pt a sarbatorii cei 10 anisori ai unei tinere domnisoare caruia ii plac mult trandafirii. Si pentru ca am aflat ca i-a placut tortul Curcubeu, m-am gandit la aceasta varianta de tort cu trandafiri colorati. Sper ca a surprins-o placut tortul si ca s-a bucurat de el.

La multi ani tinerei sarbatorite!!

Tort pandispan insiropat cu sirop de vanilie, umplut cu crema de ciocolata si imbracat in crema de ciocolata alba, apoi acoperit cu fondant.

Tortul a cantarit 3 kg.

Multumesc pentru vizita.




Si o versiune stilizata ... :P


12 comentarii:

Bucate Apetisante spunea...

Cu siguranta i-a placut tortul, nu are cum sa nu.
E deosebit!

Ale spunea...

WOOOOOOOOOWWWW!!!!! DECI WOOOOOOOWWW!!!! FELICITARI, E CHIAR SUPERB TORTUL!!!!

andrada`s kitchen spunea...

Multumesc, dragele mele!! :*
Deci, tortul asta a intrat direct in top 3 torturi preferate.. atat de mult imi place!! :) :P

Ioana V. spunea...

ffff reusit!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Nu-mi pot dezlipi ochii de la el.Este minunat.Te pup!

Anonim spunea...

Grozava idee ta !!!! Arata ffff bine !!!! ;)

Bianca spunea...

Draga Andrada,
Ma surprinzi mereu! Imi place la nebunie stilul tau unic!Nu am mai apucat sa-ti scriu desi as fi vrut!
vad ca preiei acum si comenzi, pacat ca nu sunt din zona :)!
Sunt suuper torturile tale! Cu ce ai pensulat trandafirii de lucesc asa?

andrada`s kitchen spunea...

multumesc dragutelor, am mai spus-o si o repet.. complimentele venite de la voi inseamna enorm , pt ca sunteti toate niste asi in bucatarie :* :)

andrada`s kitchen spunea...

BiancaBianca, multumesc draga mea esti o draguta ca intodeauna :*

Trandafirii i-am suflat cu aerograful pt a obtine efectul asta :) :*

Ioana V. spunea...

suuuuperb!

Bianca spunea...

Oooo! Inteleg acum. Ai o gramada de "scule" pentru parjituri si torturi.Mai am doua intrebari, poate reusesti sa-mi raspunzi, pentru ca tu esti maestra mea virtuala si cea care m-a inspirat sa ma apuc de treaba.
Eu folosesc reteta ta de fondant, insa cand colorez cu negru sau maro si trebuie sa pun mult colorant (Wilotn) pasta mea isi pierde din elasticitate( aidca devine sfaramicioasa), pentru ca tre sa framant cu amidon ca altfel se lipeste de maini...
Trebuie sa schimb ceva? Sau trebuie sa fac altceva? Unde gresesc.

A doua intrebare este: As vrea sa-mi cumpar o imprimanta pentru torturi...ce-mi rezomanzi sa-mi iau?

Multumesc foarte mult si sper sa nu te sufoc cu atatea intrebari.

Te pup, Bianca

andrada`s kitchen spunea...

Alinutzika, :X

Bianca, fondantul devine sfaramicios atunci cand este folosita o cantitate mare de colorant... nu prea ai ce face, insa poti evita adaugarea amidonului cand il framanti daca colorezi apa in care ai pus gelatina la hidratat, inainte de a face fondantul..

Cat despre imprimanta, nu stiu daca se justifica investitia :) pt ca va trebui sa-ti cumperi cartuse, cerneala alimentara si foile comestibile, iar toate acestea sunt foarte scumpe.. acum.. io nu am vazut ce tortulete faci, tu ca esti tare secretoasa insa daca tu consideri ca investitia iti este justificata.. atunci iti recomand o imprimanta inkjet, de ex: Cannon Ip 3600 ;) Succes !!

Trimiteți un comentariu